Sådan skaber du SEO-tekster Google elsker!

Sådan skaber du SEO-tekster Google elsker!

Du skal lave SEO-tekster, Google (og brugerne) vil elske, og så får du mere organisk trafik. Så simpelt kan det siges, men hvordan gør du? Det kigger vi nærmere på herunder. Skaber du SEO-tekster, Google elsker, vil du få mere organisk trafik – dvs. gratis trafik –...
Sådan ekskluderer du henvisningstrafik i GA4

Sådan ekskluderer du henvisningstrafik i GA4

Har du brug for at at ekskludere henvisningstrafik i GA4? Det gemmer sig lidt i Google Analytics 4 i forhold til det gamle Google Analytics (UA), men det er absolut ikke svært. Du skal bare kende vejen derhen, og dén er lidt kringlet. Derfor har vi lavet en guide til...
Sådan opretter du en Universal Analytics-ejendom

Sådan opretter du en Universal Analytics-ejendom

Få en Universal Analytics-ejendom, selvom din Analytics konto laver en Google Analytics 4-ejendom. Vil du have UA kode i stedet for GA4? Vi guider dig til løsningen i dette indlæg. Vil du også hellere have en Universal Analytics-ejendom med den gode gamle UA-kode i...
Hvor vigtig er bounce rate?

Hvor vigtig er bounce rate?

Hvor vigtig er bounce rate? Og er afvisningsprocent egentlig det samme? Det fortæller vi om i indlægget her! Bounce rate eller afvisningsprocent? Kært navn har som bekendt mange navne, og lige i tilfældet med bounce rate og afvisningsprocent er der tale om én og samme...
Sessionsvarighed eller bounce rate

Sessionsvarighed eller bounce rate

Hvad er sessionsvarighed, og hvorfor er det vigtigt, når vi taler om kampagne landingpages? Her i indlægget ser vi nærmere på, hvornår du skal måle sessionsvarighed i stedet for bounce rate. Sessionsvarighed er ofte et overset parameter i Google Analytics, og det er...

Marketingtips

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få tips til din markedsføring 3-6 gange årligt. 



Check din mailboks for bekræftelse af tilmeldingen!