Den stille SEO-trussel: Indholdsforældelse

Den stille SEO-trussel: Indholdsforældelse

Der er en stille SEO-trussel i indholdsforældelse, der på engelsk kaldes “Content Decay”. Heldigvis er det også et af de nemmeste SEO-indsatsområder, du kan kaste dig over. Endda af den slags, der giver resultater overraskende hurtigt. Indholdsforældelse...
Sådan laver du basal Shopify webshop SEO

Sådan laver du basal Shopify webshop SEO

Shopify webshop SEO er egentlig “bare” SEO-arbejde, du laver inde i Shopify. Der er et par grundlæggende elementer, du bør have styr på, hvis din Shopify webshop skal være konkurrencedygtig, når potentielle kunder søger i Google. Dét ser vi på nedenfor,...
Hvorfor skal du arbejde med GEO i 2025?

Hvorfor skal du arbejde med GEO i 2025?

GEO står for “Generative Engine Optimization” og bør være en del af dit SEO-arbejde, da det omhandler optimering af indhold og strategier til brug i forbindelse med generative AI-værktøjer som ChatGPT. Når vi taler om GEO [Generative Engine Optimization],...
Derfor skal du lave en blog for at få mere trafik

Derfor skal du lave en blog for at få mere trafik

Har du nogensinde undret dig over, hvordan du kan få flere folk til at finde din hjemmeside? Svaret er enkelt: Lav en blog! Blogs er ikke bare for madopskrifter og rejseberetninger. De er en effektiv metode til at booste din hjemmesides synlighed og tiltrække mere...

Marketingtips

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få tips til din markedsføring 3-6 gange årligt. 



Check din mailboks for bekræftelse af tilmeldingen!