af Nadja Houmøller | 25. jan 2020 | Markedsføringtips, Nyhedsbreve
Mangler du en markedsføringsplan? Og har du nogensinde lavet en markedsføringsplan til din virksomhed før? Måske er det noget, du ofte udskyder, eller du vælger at tage markedsføring beslutninger ad hoc? Så er dette indlæg til dig! En markedsføringplan bør ikke være...
af Karina Adelgaard | 24. maj 2019 | Markedsføringtips, Nyhedsbreve
Er du i tvivl om, hvordan du får nyhedsbrevtilmeldinger efter GDPR er trådt i kraft fra 25. maj 2018? Så har vi et par gode tips og idéer til dig her! Nyhedsbrevtilmeldinger, sign-ups, leads… ja, kært barn har mange navne. Det hele handler dog om at skabe en...
af Karina Adelgaard | 21. jun 2017 | Markedsføringtips, Nyhedsbreve, Sociale Medier
Få 3 tips til at finde effektive emnelinier til dit nyhedsbrev. Brug samme tips til at finde den rette overskrift til blogindlæg, der skal deles på sociale medier. I begge tilfælde handler det trods alt om at få modtageren til at klikke og læse indholdet. Du sender et...
af Nadja Houmøller | 31. mar 2015 | Hjemmeside, Markedsføringtips, Nyhedsbreve, Sociale Medier, WordPress
Dater du dine kunder? Når man arbejder med konverteringsoptimering, skal man betragte det, som om man dater den mulige kunde. Hvis du frier til dem på første date, ville de højst sandsynligt ikke sige ja med det samme. Men hvis du kurtiserer dem over noget tid, vil...
af Nadja Houmøller | 14. aug 2014 | Markedsføringtips, Nyhedsbreve
Eller famler du i blinde…? Mange firmaer har i dag et nyhedsbrev, da det er en optimal måde at kommunikere med sine modtagere på. Bl.a. fordi mailen ryger direkte i deres indbakke, så de kan læse den, når det passer dem. Nogle udarbejder deres nyhedsbrev i...
af Nadja Houmøller | 24. sep 2013 | Hjemmeside, Markedsføringtips, Nyhedsbreve
Taber du mobilkampen? Du kender det selv – du skal pludselig finde noget og griber til mobilen, som du jo altid har på dig. Det sker – ifølge Google’s rapport ‘Full Value of Mobile’ – faktisk for hele 49% hver dag. Men er din...