Hjælp til tracking i Google Analytics
Skal du bruge hjælp til tracking i Google Analytics? Lad os sørge for korrekt opsætning, så du kan se, hvordan dine besøgende bevæger sig rundt på din hjemmeside. Vi kan også opsætte mål, så du ved, om dine besøgende gennemfører handlinger som køb,...
Sådan opretter du en Universal Analytics-ejendom
Få en Universal Analytics-ejendom, selvom din Analytics konto laver en Google Analytics 4-ejendom. Vil du have UA kode i stedet for GA4? Vi guider dig til løsningen i dette indlæg. Vil du også hellere have en Universal Analytics-ejendom med den gode gamle UA-kode i...
Hvor vigtig er bounce rate?
Hvor vigtig er bounce rate? Og er afvisningsprocent egentlig det samme? Det fortæller vi om i indlægget her! Bounce rate eller afvisningsprocent? Kært navn har som bekendt mange navne, og lige i tilfældet med bounce rate og afvisningsprocent er der tale om én og samme...
Sessionsvarighed eller bounce rate
Hvad er sessionsvarighed, og hvorfor er det vigtigt, når vi taler om kampagne landingpages? Her i indlægget ser vi nærmere på, hvornår du skal måle sessionsvarighed i stedet for bounce rate. Sessionsvarighed er ofte et overset parameter i Google Analytics, og det er...
Billigere klikpriser på Adwords (Google Ads) via Quality Score
Få billigere klikpriser på Adwords ved at arbejde med din Quality Score. Google Ads algoritmen belønner nemlig relevante søgeord – præcis som du kender det fra SEO. Læs mere i indlægget her! Vil du gerne have billigere klikpriser på Adwords (Google Ads) og samtidig få...
Kom godt i gang med Google Ads annoncering
Google Ads annoncering er lynhurtigt at komme i gang med, og du kan starte for et meget lille budget. Du skal bare have styr på et par detaljer fra starten. Google online-annoncering er nemlig fantastisk, fordi man kan måle alt. Få tips og bliv hurtigt klogere på...