
Nadja Houmøller
Hjemmesider, sociale medier og grafisk design
Jeg blev uddannet som mediekoordinator i 2001, og arbejdede derefter 10 år på et reklamebureau som projektleder.
Jeg løser alle grafiske opgaver, designer reklamematerialer og arbejder med sociale medier. Desuden står jeg for opsætning af hjemmesider i WordPress – en CMS-løsning jeg efterhånden har lavet over 100 hjemmesider i. Jeg arbejder især med Divi, som jeg har brugt siden 2014.
Mine 10 års erfaring fra et reklamebureau betyder også, at du kan bruge mig som sparringspartner, når du vil synligøre din virksomhed mere på diverse platforme.
Den stille SEO-trussel: Indholdsforældelse
Der er en stille SEO-trussel i indholdsforældelse, der på engelsk kaldes “Content Decay”. Heldigvis er det også et af de nemmeste SEO-indsatsområder, du kan kaste dig over. Endda af den slags, der giver resultater overraskende hurtigt. Indholdsforældelse eller Content Decay er langt fra et nyt koncept. Det er dog blevet…
Sådan laver du basal Shopify webshop SEO
Shopify webshop SEO er egentlig “bare” SEO-arbejde, du laver inde i Shopify. Der er et par grundlæggende elementer, du bør have styr på, hvis din Shopify webshop skal være konkurrencedygtig, når potentielle kunder søger i Google. Dét ser vi på nedenfor, hvor du får en række tips til hvor og…
Hvorfor skal du arbejde med GEO i 2025?
GEO står for “Generative Engine Optimization” og bør være en del af dit SEO-arbejde, da det omhandler optimering af indhold og strategier til brug i forbindelse med generative AI-værktøjer som ChatGPT. Når vi taler om GEO [Generative Engine Optimization], er det fordi, det i markedsførings-øjemed refererer til en tilgang inden…
Husk konverteringsmåling, før du begynder betalt annoncering
Opsæt konverteringsmåling, før du begynder annoncering. Du bør faktisk altid huske tracking og jævnligt tjekke resultater (typisk via Google Analytics). Men det er især vigtigt, at der er styr på dette, inden du begynder at betale for annoncering. Hvordan vil du ellers måle effekten? Konverteringsmåling er måske ikke det mest…
Hvad er Social Proof – og hvorfor er det vigtigt for din markedsføring?
Social Proof er et udtryk, du måske kan være faldet over i forbindelse med optimering af din markedsføring. Men hvad er det, og hvorfor er det vigtigt for din markedsføring? Det kigger vi nærmere på i dette indlæg. I en verden, hvor online konkurrence er stadigt mere intens, spiller Social…
Derfor skal du lave en blog for at få mere trafik
Har du nogensinde undret dig over, hvordan du kan få flere folk til at finde din hjemmeside? Svaret er enkelt: Lav en blog! Blogs er ikke bare for madopskrifter og rejseberetninger. De er en effektiv metode til at booste din hjemmesides synlighed og tiltrække mere trafik gennem SEO. Med en…