
Nedenfor kan du se de markedsføringtips, vi har udsendt via vores nyhedsbrev indtil videre.
Hvis du vil være sikker på at modtage vores nyhedsbrev fremover, kan du tilmelde dig her.
Hvorfor skal du arbejde med GEO i 2025?
GEO står for "Generative Engine Optimization" og bør være en del af dit SEO-arbejde, da det omhandler optimering af indhold og strategier til brug i forbindelse med generative AI-værktøjer som ChatGPT. Når vi taler om GEO [Generative Engine Optimization], er det...
Husk konverteringsmåling, før du begynder betalt annoncering
Opsæt konverteringsmåling, før du begynder annoncering. Du bør faktisk altid huske tracking og jævnligt tjekke resultater (typisk via Google Analytics). Men det er især vigtigt, at der er styr på dette, inden du begynder at betale for annoncering. Hvordan vil du...
Hvad er Social Proof – og hvorfor er det vigtigt for din markedsføring?
Social Proof er et udtryk, du måske kan være faldet over i forbindelse med optimering af din markedsføring. Men hvad er det, og hvorfor er det vigtigt for din markedsføring? Det kigger vi nærmere på i dette indlæg. I en verden, hvor online konkurrence er stadigt mere...
Derfor skal du lave en blog for at få mere trafik
Har du nogensinde undret dig over, hvordan du kan få flere folk til at finde din hjemmeside? Svaret er enkelt: Lav en blog! Blogs er ikke bare for madopskrifter og rejseberetninger. De er en effektiv metode til at booste din hjemmesides synlighed og tiltrække mere...