Nedenfor kan du se de markedsføringtips, vi har udsendt via vores nyhedsbrev indtil videre.
Hvis du vil være sikker på at modtage vores nyhedsbrev fremover, kan du tilmelde dig her.
Den stille SEO-trussel: Indholdsforældelse
Der er en stille SEO-trussel i indholdsforældelse, der på engelsk kaldes "Content Decay". Heldigvis er det også et af de nemmeste SEO-indsatsområder, du kan kaste dig over. Endda af den slags, der giver resultater overraskende hurtigt. Indholdsforældelse eller Content...
Sådan laver du basal Shopify webshop SEO
Shopify webshop SEO er egentlig "bare" SEO-arbejde, du laver inde i Shopify. Der er et par grundlæggende elementer, du bør have styr på, hvis din Shopify webshop skal være konkurrencedygtig, når potentielle kunder søger i Google. Dét ser vi på nedenfor, hvor du får en...
Hvorfor skal du arbejde med GEO i 2025?
GEO står for "Generative Engine Optimization" og bør være en del af dit SEO-arbejde, da det omhandler optimering af indhold og strategier til brug i forbindelse med generative AI-værktøjer som ChatGPT. Når vi taler om GEO [Generative Engine Optimization], er det...
Husk konverteringsmåling, før du begynder betalt annoncering
Opsæt konverteringsmåling, før du begynder annoncering. Du bør faktisk altid huske tracking og jævnligt tjekke resultater (typisk via Google Analytics). Men det er især vigtigt, at der er styr på dette, inden du begynder at betale for annoncering. Hvordan vil du...




