Få gratis markedsføringstips – tilmeld dig vores nyhedsbrev

Nedenfor kan du se de markedsføringtips, vi har udsendt via vores nyhedsbrev indtil videre.
Hvis du vil være sikker på at modtage vores nyhedsbrev fremover, kan du tilmelde dig her.

 

Sådan opretter du en Universal Analytics-ejendom

Sådan opretter du en Universal Analytics-ejendom

Få en Universal Analytics-ejendom, selvom din Analytics konto laver en Google Analytics 4-ejendom. Vil du have UA kode i stedet for GA4? Vi guider dig til løsningen i dette indlæg. Vil du også hellere have en Universal Analytics-ejendom med den gode gamle UA-kode i...

Hvor vigtig er bounce rate?

Hvor vigtig er bounce rate?

Hvor vigtig er bounce rate? Og er afvisningsprocent egentlig det samme? Det fortæller vi om i indlægget her! Bounce rate eller afvisningsprocent? Kært navn har som bekendt mange navne, og lige i tilfældet med bounce rate og afvisningsprocent er der tale om én og samme...

Sessionsvarighed eller bounce rate

Sessionsvarighed eller bounce rate

Hvad er sessionsvarighed, og hvorfor er det vigtigt, når vi taler om kampagne landingpages? Her i indlægget ser vi nærmere på, hvornår du skal måle sessionsvarighed i stedet for bounce rate. Sessionsvarighed er ofte et overset parameter i Google Analytics, og det er...

Billigere klikpriser på Adwords (Google Ads) via Quality Score

Billigere klikpriser på Adwords (Google Ads) via Quality Score

Få billigere klikpriser på Adwords ved at arbejde med din Quality Score. Google Ads algoritmen belønner nemlig relevante søgeord – præcis som du kender det fra SEO. Læs mere i indlægget her! Vil du gerne have billigere klikpriser på Adwords (Google Ads) og samtidig få...

Kontakt os

Marketingtips

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få tips til din markedsføring 3-6 gange årligt. 



Check din mailboks for bekræftelse af tilmeldingen!