
Nedenfor kan du se de markedsføringtips, vi har udsendt via vores nyhedsbrev indtil videre.
Hvis du vil være sikker på at modtage vores nyhedsbrev fremover, kan du tilmelde dig her.
Sådan opretter du en Universal Analytics-ejendom
Få en Universal Analytics-ejendom, selvom din Analytics konto laver en Google Analytics 4-ejendom. Vil du have UA kode i stedet for GA4? Vi guider dig til løsningen i dette indlæg. Vil du også hellere have en Universal Analytics-ejendom med den gode gamle UA-kode i...
Hvor vigtig er bounce rate?
Hvor vigtig er bounce rate? Og er afvisningsprocent egentlig det samme? Det fortæller vi om i indlægget her! Bounce rate eller afvisningsprocent? Kært navn har som bekendt mange navne, og lige i tilfældet med bounce rate og afvisningsprocent er der tale om én og samme...
Sessionsvarighed eller bounce rate
Hvad er sessionsvarighed, og hvorfor er det vigtigt, når vi taler om kampagne landingpages? Her i indlægget ser vi nærmere på, hvornår du skal måle sessionsvarighed i stedet for bounce rate. Sessionsvarighed er ofte et overset parameter i Google Analytics, og det er...
Billigere klikpriser på Adwords (Google Ads) via Quality Score
Få billigere klikpriser på Adwords ved at arbejde med din Quality Score. Google Ads algoritmen belønner nemlig relevante søgeord – præcis som du kender det fra SEO. Læs mere i indlægget her! Vil du gerne have billigere klikpriser på Adwords (Google Ads) og samtidig få...